mapa strony   |   kontakt   |

Usunięte

21867 - 2014 - Wyposażenie pracowni konserwacji MAiP

Dokument usunięty dnia 04.02.2014
powód: Wymaga korekty

Warszawa: Wyposażenie pracowni konserwacji
Numer ogłoszenia: 21867 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie , ul. Solec 24, 00-403 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 621 94 70; 629 67 24, faks 22 621 94 70.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumazji.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni konserwacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.12.00-7, 30.21.30.00-5, 42.65.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy to w tym okresie wykonał, co najmniej dwa (2) zamówienia obejmujące swym zakresem dostawę oferowanych wyrobów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wzór oferty (załącznik nr 2) Wykonawca może skorzystać z innego wzorów pod warunkiem, że znajdą się w nich wszystkie informacje, jakie są wymagane we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 . Do oferty należy dołączyć wykaz zaoferowanych wyrobów z podaniem w szczególności: nazwy handlowej, nr katalogowego, producenta, ceny jednostkowej netto i brutto. 2. Oświadczenie o spełneniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

warunki zmian określono w specyfikacji i tresci wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumazji.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BUK INVEST ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 14:30, miejsce: BUK INVEST ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach RPO WM 2007-2013 Wyposażenie specjalistyczne Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dezynsekcja i dezynfekcja zbiorów muzealnych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynsekcja i dezynfekcja zbiorów muzealnych przed zmianą lokalizacji w fumigacyjnej komorze próżniowej - 10 wsadów, w oparciu o badania mikrobiologiczne i entomologiczne.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup podstawowego sprzętu technicznego ze specjalistycznym oprzyrządowaniem do Pracowni Konserwacji Zbiorów Muzealnych - do Pracowni Brudnej i 2-ch Pracowni Czystych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem w załączniku nr 1.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup specjalistycznego technicznego wyposażenia Pracowni Konserwacji Zbiorów Muzealnych: do Pracowni Brudnej i 2 -ch Pracowni Czystej oraz Magazynku Chemicznego.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w załączniku nr 1.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wyposażenia Stolarni,Pracowni Malarskiej,Pracowni Konserwacji Mebli.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup odsysacza do pyłów z filtrem workowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.40.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup podstawowych specjalistycznych urządzeń do konserwacji dzieł sztuki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w załączniku nr 1.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup - inne uzupełniające wyposażenie Pracowni.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w załączniku nr 1.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup pozostałego wyposażenie Pracowni Pracowni Konserwacji Mebli Pracowni Plastycznej, Malarni.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w załączniku nr 1.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 04.02.2014, 10:28
Dokument oglądany razy: 2624
Przetarg usuniety
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Michał Kuśnierz
Publikacja dnia: 04.02.2014, 10:28
Termin: 04.04.2014, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl