mapa strony   |   kontakt   |

Koordynator/ka ds. Organizacyjnych w Dziale Admini

Muzeum Azji i Pacyfiku poszukuje Koordynatora/ki ds. Organizacyjnych w Dziale Administracji

Muzeum Azji i Pacyfiku, ogłasza rekrutację na stanowisko: Koordynator/ka ds. Organizacyjnych w Dziale Administracji

 

WYMAGANIA:

• Wykształcenie średnie lub wyższe;
• Doświadczenie w pracy w dziale administracji;
• Doświadczenie i umiejętność pracy w zespole;
• Sumienność, wysoka kultura osobista;
• Odporność na stres;
• Komunikatywność;
• Dyspozycyjność (praca również w weekendy).


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Obowiązki w obszarze administracyjnym to m.in.:

• współpraca z zespołem Muzeum podczas dodatkowych wydarzeń (wernisaże, konferencje, spotkania autorskie).
• organizacja techniczno–logistycznej działalności Muzeum
• obsługa administracyjna Muzeum i realizowanych projektów
• przygotowanie zapotrzebowań zakupów w Muzeum, dokonywanie rozeznania rynku i prowadzenie w tym zakresie ewidencji
• prowadzenie ewidencji wydatków na towary i usługi związane z eksploatacją i obsługą obiektów Muzeum
• prowadzenie tablicy informacyjnej, nanoszenie i kontrola poprawności zamieszczonych informacji o organizowanych imprezach
• wsparcie pracowników merytorycznych przy przygotowaniu pod względem technicznym imprez odbywających się na terenie Muzeum oraz podczas ich trwania
• dbałość o wygląd sal wystawowych i pomieszczeń wokół, w szczególności dbałość o zachowanie ładu i porządku przed i po imprezach odbywających się na terenie Muzeum
• zgłaszanie przełożonemu wszelkich awarii i uszkodzeń na terenie Muzeum
• pomoc przy opracowywaniu dokumentacji konkursowych przy pozyskaniu dofinansowań ze środków publicznych i prywatnych

 

OFERUJEMY:

• zatrudnienie w wymiarze pół etatu
• praca w siedzibie Muzeum
• wdrożenie i wsparcie w pierwszych tygodniach pracy
• przyjazną atmosferę pracy w interesującym zespole
• możliwość zdobycia nowych, wartościowych doświadczeń w instytucji muzealnej

CV prosimy przesyłać do 16 stycznia 2018 r. na adres: rekrutacja@muzeumazji.pl, podając w tytule wiadomości „Aplikacja – pracownik administracyjny”.

Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami będą przeprowadzane na bieżąco w trakcie trwania rekrutacji.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

Dokumenty należy składać drogą mailową (sekretariat@muzeumazji.pl) lub pocztą na adres 00-403 Warszawa ul. Solec 24 w terminie do dnia 12 stycznia 2018 r, podając w tytule maila nazwę stanowiska, na które Państwo aplikują.

Po zapoznaniu się przez komisję ds. rekrutacji z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci na powyższe stanowiska. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji. W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Podpisał: Michał Kuśnierz
Dokument z dnia: 09.01.2018
Dokument oglądany razy: 1 496
Opublikował: Michał Kuśnierz
Publikacja dnia: 09.01.2018
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl