mapa strony   |   kontakt   |

Pracownik obsługi widza (Dział Projektów Kulturaln

Dyrektor Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie w dniu 28 grudnia 2017 r. ogłasza nabór na stanowisko:

Pracownik obsługi widza
(Dział Projektów Kulturalnych i Promocji)

Zakres obowiązków:
– obsługa kasy fiskalnej i systemu rezerwacji biletów
– zamówienia towaru i poszerzanie oferty sklepu muzealnego
– przygotowanie umów komisowych
– współpraca z Działem Księgowości, rozliczanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
– kontakt ze zwiedzającymi – udzielanie podstawowych informacji o Muzeum, aktualnych wystawach i wydarzeniach
– udział w realizacji innych zadań Działu Projektów Kulturalnych i Promocji
– pomoc przy organizacji imprez muzealnych
– obsługa e-sklepu
– kontrola frekwencji

Oferujemy:
– umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
– stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
– możliwość rozwoju zawodowego

Wymagania:
– wykształcenie średnie lub wyższe
– znajomość j. angielskiego na poziomie B2 lub wyższym
– umiejętność obsługi kasy fiskalnej
– dyspozycyjność – praca także weekendy
– sprawna obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office
– komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:
– zainteresowanie kulturami regionu Azji i Pacyfiku
– znajomość innych języków obcych
– znajomość programu iKsoris

Wymagane dokumenty:
– CV
– list motywacyjny
– kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz ewentualne doświadczenie
– podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. 2014, 1182 j.t.” Bez tego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Dokumenty należy składać drogą mailową (sekretariat@muzeumazji.pl) lub pocztą na adres 00-403 Warszawa ul. Solec 24 w terminie do dnia 12 stycznia 2018 r, podając w tytule maila nazwę stanowiska, na które Państwo aplikują.

Po zapoznaniu się przez komisję ds. rekrutacji z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci na powyższe stanowiska. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji. W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Podpisał: Michał Kuśnierz
Dokument z dnia: 28.12.2017
Dokument oglądany razy: 1 581
Opublikował: Michał Kuśnierz
Publikacja dnia: 28.12.2017
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl