Muzeum Azji i Pacyfiku poszukuje Koordynatora/ki ds. Organizacyjnych w Dziale Administracji
Muzeum Azji i Pacyfiku, ogłasza rekrutację na stanowisko: Koordynator/ka ds. Organizacyjnych w Dziale Administracji WYMAGANIA:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Obowiązki w obszarze administracyjnym to m.in.:
OFERUJEMY:
zatrudnienie w wymiarze pół etatu
praca w siedzibie Muzeum
wdrożenie i wsparcie w pierwszych tygodniach pracy
przyjazną atmosferę pracy w interesującym zespole
możliwość zdobycia nowych, wartościowych doświadczeń w instytucji muzealnej
CV prosimy przesyłać do 4 listopada 2017 r. na adres: rekrutacja@muzeumazji.pl, podając w tytule wiadomości „Aplikacja – pracownik administracyjny”.
Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami będą przeprowadzane na bieżąco w trakcie trwania rekrutacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
W dniu 10 maja 2017 r. dokonany został wybór kandydatury na stanowisko specjalisty ds. edukacji w Dziale Edukacyjnym Muzeum Azji i Pacyfiku. W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze do sekretariatu Muzeum wpłynęło 19 zgłoszeń. Przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne z 3 osobami. Ostatecznie wybrana została kandydatura p. Dominiki Kossowskiej-Janik
W dniu 10 maja 2017 r. dokonany został wybór kandydatury na stanowisko kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego w Muzeum Azji i Pacyfiku. W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze do sekretariatu Muzeum wpłynęło 12 zgłoszeń. Przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne z 5 osobami.
Ostatecznie wybrana została kandydatura p. Iwony Maruszewskiej.
Dyrektor Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie w dniu 12 kwietnia 2017 r. ogłasza nabór na stanowisko
kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem :
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
3. Zakres obowiązków:
Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacja nadzoru nad pracownikami administracji i obsługi.
Prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem majątkiem instytucji.
Odpowiedzialność merytoryczna za przestrzeganie zapisów ustawy zamówień publicznych.
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem remontów oraz nadzór nad nimi.
Nadzór nad serwisem urządzeń i wyposażenia oraz stanem technicznym obiektów, w tym organizacja przeglądów technicznych.
Zabezpieczenie dostaw i usług na potrzeby instytucji oraz ich rozliczanie.
Nadzór nad prowadzeniem magazynów.
Organizacja inwentaryzacji, znakowanie i likwidacja majątku.
Zabezpieczenie organizacyjno-techniczne działalności podstawowej Muzeum.
Zapewnienie czystości i estetyki pomieszczeń oraz terenu wokół obiektu Muzeum.
Nadzór nad funkcjonowaniem środków transportu oraz jego rozliczanie. Nadzór nad bezpieczeństwem PPOŻ, BHP, ochroną mienia.
Przygotowanie sprawozdawczości w zakresie obowiązków kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego.
Współpraca z jednostkami administracji państwowej, innymi instytucjami kultury w zakresie spraw administracyjno-organizacyjnych.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
Dokumenty należy składać drogą mailową (plawmaip@muzeumazji.pl) lub pocztą na adres 00-403 Warszawa ul. Solec 24 w terminie do dnia 27 kwietnia 2017 r.
Po zapoznaniu się przez komisję ds. rekrutacji z dokumentami aplikacyjnymi zostanie wyłoniony kandydat na to stanowisko.
Ogłoszenie wyników rekrutacji umieszczone zostanie na tablicy informacyjnej w Muzeum oraz będzie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.
W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.
Dyrektor Muzeum Azji i Pacyfiku z siedzibą w Warszawie w dniu 12 kwietnia 2017 r. ogłasza nabór na stanowisko:
SPECJALISTY DS. EDUKACJI
w Dziale Edukacyjnym
WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
WYMAGANIA DODATKOWE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
WARUNKI PRACY:
OFERUJEMY:
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
Dokumenty należy składać drogą mailową (plawmaip@muzeumazji.pl) lub pocztą na adres 00-403 Warszawa ul. Solec 24 w terminie do dnia 27 kwietnia 2017 r.
Po zapoznaniu się przez komisję ds. rekrutacji z dokumentami aplikacyjnymi zostanie wyłoniony kandydat na to stanowisko.
Ogłoszenie wyników rekrutacji umieszczone zostanie na tablicy informacyjnej w Muzeum oraz będzie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.
W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.
Podpisał: Michał Kuśnierz Dokument z dnia: 13.05.2015 Dokument oglądany razy: 13 803 |
Opublikował: Michał Kuśnierz Publikacja dnia: 10.11.2017 |