Nabór na stanowisko: Pracownik obsługi widza

Dyrektor Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie w dniu 13 grudnia 2017 r. ogłasza nabór na stanowisko:

Pracownik obsługi widza

Zakres obowiązków:

- obsługa kasy fiskalnej i systemu rezerwacji biletów

- zamówienia towaru

- przygotowanie umów komisowych

- kontakt ze zwiedzającymi – udzielanie podstawowych informacji o Muzeum, aktualnych wystawach i wydarzeniach

Oferujemy:

- umowę o pracę w wymiarze ½ etatu

- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

- możliwość rozwoju zawodowego

Wymagania:

- wykształcenie średnie lub wyższe

- znajomość j. angielskiego na poziomie B2 lub wyższym

- umiejętność obsługi kasy fiskalnej

- dyspozycyjność – praca przede wszystkim w weekendy

- sprawna obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office

- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:

- zainteresowanie kulturami regionu Azji i Pacyfiku

- znajomość innych języków obcych

- znajomość programu iKsoris

Wymagane dokumenty:

- CV

- list motywacyjny,

- kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz ewentualne doświadczenie

- podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. 2014, 1182 j.t.” Bez tego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Dokumenty należy składać drogą mailową (sekretariat@muzeumazji.pl) lub pocztą na adres 00-403 Warszawa ul. Solec 24 w terminie do dnia 27 grudnia 2017 r.

Po zapoznaniu się przez komisję ds. rekrutacji z dokumentami aplikacyjnymi zostanie wyłoniony kandydat na to stanowisko.

Ogłoszenie wyników rekrutacji umieszczone zostanie na tablicy informacyjnej w Muzeum oraz będzie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.

W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.

Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.

Podpisał: Michał Kuśnierz
Dokument z dnia: 14.12.2017
Dokument oglądany razy: 1 243
Opublikował: Michał Kuśnierz
Publikacja dnia: 14.12.2017
 
wydruk z dnia: 6.11.2024 // bip-archiwalny.muzeumazji.pl